måndag 28 februari 2011

Välkommen till min blogg!

Hallå där :) Nu har jag startat en blogg, som ni kanske fattat, och jag ska verkligen försöka blogga på den så mycket kan och när jag har tid. Just nu är det ju sportlov så då är det lätt att blogga. Fast... Inte för mig.
Jag har ingenting att göra på lovet.. Eller just nu iaf, för inom en snar framtid kommer jag kanske ha filmkväll med Ellen, Pontus och Thomas och i helgen så blir det spa med min mamma och min mormor. Det ska blir roligt! :D Men annars är både mimmi och brorsan borta så jag har svårt att hitta på saker nu. Menmen, man kanske skulle öva på sin matlagning när man ändå har tid.. Fast bakning är ju roligare och godare... Mmm... CUPCAKES!! Jag måste bara ta upp muffinskokboken och sedan är jag taggad som f*n! :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar